Graciis



Vuê e finìs la campagne eletorâl.

O tornarai a scrivi lunis, ma vuê o vuei dî graciis a ducj chei che a àn metût il lôr impegn in cualsisei maniere: di chei che a àn dât dut ce che a vevin dentri, fin a chei che a àn spindût cinc minûts par cirî di capî la propueste dal Pat pe Autonomie. Graciis.

O ai braùre di vê vût part in cheste campagne eletorâl, parcè che o sai che nol è dome il percors di afermazion di un partît, al è prin di dut une bataie pe nestre tiere e pe nestre int.

Al jere agns che nol sucedeve a chest nivel: pes elezions aministrativis dal 2018 si à viodût finalmentri un partît che al faseve Politiche, cun P grant. Politiche par une Patrie, par un Popul, par une comunitât di plui Popui, cemût che al è il Friûl e cemût che e je la struture aministrative, par tant imperfete che e sedi, che lu ten pal plui dentri, la regjon Friûl – VJ.

Sergio Cecot al è il candidât plui preparât e plui stimât di ducj chei che a san alc di politiche, fintremai dai siei aversaris.

Lis ideis dal Pat pe Autonomie a son cussì fuartis che, cundut de debilece finanziarie e infrastruturâl a pet dai grancj partîts, a son rivadis a imponisi tal dibatiment politic. O vin obleât ducj a fevelâ dai nestris temis, o oblearìn ducj a resonâ su lis soluzions ancje cuant che la tentazion naturâl di PD, Leghe e centridiestre, M5S e sarà chê di lassâ decidi dut di Rome.

Il Friûl al è la nestre Patrie.

Chi si decît il presint e il futûr: nestri, des nestris fameis, de nestre comunitât, dal nestri Popul.

O vin il dirit, o vin il dovê di dicidilu nô.



NUIE DI NÔ, CENCE DI NÔ