Bute vie il to vôt: vote PD!


Cinc agns indaûr il PD de Serracchiani al vinceve, a pêl a pêl, cuintri de coalizion di Tondo, responsabil de aministrazion di prime, che e jere stade disastrose.

Di là dal resonament che cualsisei robe e sarès stade miôr di un secont mandât di Tondo, e podeve jessi une sperance legjitime di vê une buine aministrazion.

Chê sperance e je restade tradide ad in plen: la gjestion Serracchiani, li che Bolzonello al jere vicepresident, e je rivade a lassâ scaturîts la plui part dai siei sostignidôrs, ancje cuadris dal partît e aministradôrs locâi. Un esempli al è stât la sopression des Provinciis e la istituzion des UTI, no dome pe sostance, ma soredut pe maniere. Si à aplicât a nivel locâl la arogance e il centralisim tipics de ere Renzi. Il contrari de nestre tradizionâl autonomie e dal rispiet meretât di simpri dai nestris sindics.

Di chê altre bande i rapuarts cun Rome (e cun Florence) a son stâts di servilisim: la Serracchiani e à doprât lis cassis regjonâls par paiâ la sô posizion dentri dal PD e la sô zonte, cun Bolzonello vicepresident, jal à lassât fâ.

I eletôrs no son vuarps: a àn capît e a àn punît chestis vergognis.

La riforme costituzionâl Renzi-Boschi e je stade refudade dai talians; tes ultimis elezions politichis il PD al à sdrumât il capitâl di vôts che al veve prime di Renzi; la Serracchiani e je lade in parlament par un pêl e dome in graciis di une leç eletorâl fate di pueste par blindâ ciertis candidaturis.

In struc, il PD al è un cadavar politic: Bolzonello al è coresponsabil di ce che al è sucedût fin cumò. Al è une vore probabil che in graciis de politiche dal PD la Regjon Friûl – VJ e finirà in man a Fedriga.

In ogni câs il PD nol podarà vinci.

A chest pont, cemût che si use a dî in chescj dîs, il vôt dât al PD al è un voto inutile, un vôt butât vie. Al è ancje un vôt injust e diseducatîf parcè che al da une conferme a cui che al à tradît il so eletorât e al à metût la regjon in man ae Leghe di Salvini.

Un vôt just e un vôt che al zove invezit al è chel al Pat pe Autonomie, l'unic partît che al garantìs che al rapresentarà pardabon i dirits e i interès legjitims de int di cheste regjon.