Ce fasaressistu cun 250 milions di euros ad an?


250 milions di euros ad an al è ce che nus saressin costâts e che nus costaressin, plui o mancul, il pat Tondo-Tremonti e il pat Serracchiani-Padoan: no si pues jessi masse sigûrs, parcè che i numars no son trasparents, ma cheste cifre e somee chê plui basse e prudente.
Par cualchidun chê sdrume di milions a son un "regâl" fat dai presidents de nestre regjon al stât talian, che nol mancjarà di doprâju cu la sô solite eficience.
Daûr de mê interpretazion personâl, si podarès calcolâju plui une compre, che no un regâl: no sai... se jo o fos un politic che al dipent di un partît talian, o podarès ben spindi 250 milions di euros par comprâ la mê posizion tal partît e te schede eletorâl. Cualchidun al disarès che o soi mat, che a son masse bêçs, ma no ju paiarès migo jo, ju paiaressin ben i furlans...
Il vantaç de mê interpretazion e je che i regâi, al pâr mâl domandâju indaûr: invezit, se si compre un prodot che no si è sodisfats o se si pense di jessi stâts imbroiâts, si puedin vê i bêçs indaûr.
Viodût che come furlans o paìn chest acuist, o disarès di mandâ indaûr il prodot (Tondo e Serracchiani a cjase) e di domandâ indaûr i milions di euros, di spindi pe nestre comunitât.
NO al pat Tondo-Tremonti, NO al pat Serracchiani-Padoan.
SÌ al PAT PE AUTONOMIE