La cunvigne plui penose che o vedi viodût



La sale vueide e je stade il simbul plui clâr dal faliment de politiche linguistiche dai ultins 4 agns.
Il vueli sant sul cadavar lu à metût l'assessôr De Anna che al à declarât di jessi l'assessôr de culture linguistiche e no de politiche linguistiche: ma si cjapìno pal cûl?
Doi o trê sindics presints, cuasi nissun sportelist (ecezion Marta, sporteliste a Aquilee), doi o trê conseîrs regjonâi: nome Menis e Franz a àn assistût a dute la cunvigne.
Biei i intervents tecnics de matine che però a piturin un cuadri penôs de politiche linguistiche.
La plui part di chei altris intervents fûr teme, cun int che e tirave fûr scusis, e fevelave di cualsisei robe che i vignìs pal cjâf o che e reclamave bêçs pe sô clape.
Biei ancje i intervents di Pauli Cantarut (che al à dite "Ma di ce fevelìno ca?"), Carli Pup pal Comitât 482 e ancje chel di Silvana Fachin Schiavi.
I responsabii de politiche linguistiche assents o presints dome in cuarp: i sintiments no si sa ben dulà che ju vedin pierdûts, si suspiete cualchi azion dai aliens o cualchi rituâl woodoo.
La pinelade di colôr le à dade un dai massims rapresentants politics, cuntun discors fûr dai semenâts, ma soredut cu la sô segretarie vistude in perfet stîl putane di cort de decadence romane...
Compliments a cui che al à organizât cheste paiaçade, ma soredut a cui che nus à puartât a cheste situazion!