Nêf e glace

A fuarce di mangjâ e bevi robis buinis, sot Nadâl si butin dentri masse caloriis.
Ce che i vûl alore al è un biel zîr cui schîs di fonts. Ve ca cualchi foto de schiade fate domenie a Tuixent, tai Pirineus catalans.





Viazut in Sicilie

Un fin di setemane lunc a Catania, par gnocis di amîs.
La Sicilie e je pardabon biele: biele compagn che si viôt tai films dal comissari Montalbano. Se un al pense che a son dome robis de television o de popagande turistiche al à di lâ jù e al pues viodi che la Sicilie e à propit chel incjant alì.
Pecjât che cambiant il svol a Rome nus àn pierdût lis valîs, nus es àn dadis indaûr dome la dì che o tornavin sù in Catalogne, la mê ancje dute rote che al somee che i vedin dât cuintri cu la machine, e cussì, invezit di viodi lis bielecis de Sicilie, o vin ancje scugnût pierdi timp a lotâ tra la sdrume di int che e jemple lis buteghis sot Nadâl e comprâsi gnûfs ducj i vistîts par lâ a gnocis.









Un libri di fonetiche furlane!


Sabide, ai 13 di Dicembar, a 17.30 li de sale Pasolini dal Palaç gnûf de Regjon a Udin, jenfri vie Sabbadini e vie Volturno, e sarà la presentazion dal libri Gramatiche Fonetiche Furlane, un repertori resonât dai fenomens fonetics che si cjatin tal complès dal sisteme linguistic furlan, par orientâsi tra varietâts e lenghe standard.
Passe 130 pagjinis che a derivin dal lavôr puartât indevant tai ultins agns te normazion de lenghe furlane.
Ae presentazion al vignarà ancje Xavier Lamuela, che za tai agns dal Otante al veve metût une fonde impuartantone te elaborazion de norme ortografiche e linguistiche dal furlan.

PS: par chei che si son stufâts di viodimi ator a presentâ i libris che mi publichin o promet che par chest an al è l'ultin!

Mi racomandi vuê dopomisdì!


Li de Sale cunvignis de Fondazion Crup, aes sîs di sere. Si presente il Dizionari: se o sês bogns sigûr che sante Luzie us al puarte (jo o soi stât avonde trist chest an, e o scugnarai comprâlu!)
Par prenotâlu: coop@serling.org o tel./fax 0432649131

Un gnûf dizionari!

Miercus che al ven ai 10 di Dicembar, a sîs di sere, li de Sale Cunvignis de Fondazion CRUP, in vie Manin 15, si presentarà il gnûf dizionari talian-furlan / furlan-talian de Serling e di Informazion furlane.


Al è il "fi" di cjarte dal DOF, il dizionari ortografic di Informazion Furlane, cumò riviodût, coret, slargjât e ordenât miôr: al à plui di 38.000 jentradis par bande, dut in grafie uficiâl e lenghe di riferiment.
Il presit intîr al è di 48 euros, ma se si prenote prime des fiestis o se si ven a cjolilu là de presentazion si lu paie dome 40 (informazions coop@serling.org , tel./fax 0432 64 91 31).